ADS „Zaborze”
Zabrze, ul. Struzika 14b
tel. 32 271 50 85
Kierownik ADS: Edyta Kusiak
Mistrz: inż. Elżbieta Pulda
W rejonie działalności ADS „Zaborze” znajdują się następujące budynki mieszkalne:
-
ul. Janika 14 – 14d, 15 – 15b, 16 – 16d, 20 – 20c, 22 – 22c,
-
ul. Kawika 3, 5,
-
ul. Leszczynowa 8, 10, 12, 14 – 14b, 18 – 18b, 20 – 20b,
-
ul. Modrzewiowa 1, 3, 5,
-
ul. Olchowa 1,
-
ul. Struzika 4 – 4b, 6 – 6b, 8 – 8b, 10 – 10c, 12 – 12b, 14 – 14b,
- ul. Wolności 514 – 514d, 516 – 516b, 520 – 520e, 522 – 522e, 524 – 524c, 526 – 526d, 528 – 528c, 530 – 530c, 534 – 534c, 536 – 536c, 540 – 540d, 542 – 542d, 544 – 544c, 546 – 546c.
Zakres czynności administracji, w ramach obsługi Lokatora:
1. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usuwania bieżących awarii lub wykonania planowanych robót w mieszkaniu lub budynku.
2. Załatwianie interwencji w zakresie zgłaszanych usterek, przyjmowanie ustnych lub pisemnych skarg i wniosków.
3. Podejmowanie działań zabezpieczających w przypadku wystąpienia awarii urządzeń lub instalacji będących na wyposażeniu budynków.
4. Przyjmowanie reklamacji mieszkańców i stwierdzenie ich zasadności w przypadku:
- niedogrzania mieszkań (dokonywanie kontroli pomiaru temperatury),
- postoju dźwigów osobowych,
- niewłaściwego stanu czystości.
5. Kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno – porządkowego administrowanych budynków i terenów.
6. Udzielanie informacji w zakresie:
- regulaminu porządku domowego,
- korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku,
- bezpieczeństwa BHP i przeciwpożarowego.
7. Sporządzanie harmonogramu korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku (suszarnie, wózkownie itp.).
8. Przyjmowanie i przekazywanie mieszkań spółdzielczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Umożliwienie obejrzenia mieszkań lub lokali użytkowych wystawionych do przetargu.
10. Zabezpieczanie mieszkań nie zasiedlonych przed bezprawnym zajęciem.
11. Kontrola usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne w zakresie:
- wywozu śmieci,
- dostawy energii elektrycznej,
- dostawy energii cieplnej,
- dostawy wody,
- pracy dźwigów osobowych,
- AZART-u
- koszenia itp.
Kierownik ADS-u odpowiada za terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję tradycyjną lub elektroniczną. Termin udzielenia odpowiedzi, zgodnie z postępowaniem wewnątrzspółdzielczym określonym w Statucie ZSM, wynosi:
- 1 miesiąc dla spraw zwykłych
- 2 miesiące w sprawach wymagających szczegółowego rozpatrzenia lub skomplikowanych
- 3 miesiące w sprawach wymagających rozpatrzenia przez Radę Nadzorczą ZSM.