ADS „Północ”
Zabrze, ul. Ciołkowskiego 16
tel. 32 273 42 75
Kierownik ADS: Violetta Weszka
Mistrz: Wioleta Pietyra
W rejonie działalności ADS „Północ” znajdują się następujące budynki mieszkalne:
-
ul. Cieszyńska 22 - 28,
-
ul. Curie - Skłodowskiej 12 – 12d, 14 – 14d, 16 – 16d, 18 – 18c,
-
ul. Ciołkowskiego 2 - 4, 8 - 10, 22,
-
ul. Gagarina 29 - 29a, 31 - 33, 35 - 41, 43 - 45,
-
ul. Hermisza 2 – 2c, 4 – 4c, 6 – 6c, 8 – 8c,
-
ul. Keplera 2 - 8, 10, 12 - 14, 18 - 28, 30,
- ul. Kowalczyka 2 - 10, 12 - 20,
- ul. Zonna 40 - 42, 44 - 46, 48, 50 - 52,
Zakres czynności administracji, w ramach obsługi Lokatora:
1. Przyjmowanie zgłoszeń dotyczących usuwania bieżących awarii lub wykonania planowanych robót w mieszkaniu lub budynku.
2. Załatwianie interwencji w zakresie zgłaszanych usterek, przyjmowanie ustnych lub pisemnych skarg i wniosków.
3. Podejmowanie działań zabezpieczających w przypadku wystąpienia awarii urządzeń lub instalacji będących na wyposażeniu budynków.
4. Przyjmowanie reklamacji mieszkańców i stwierdzenie ich zasadności w przypadku:
- niedogrzania mieszkań (dokonywanie kontroli pomiaru temperatury),
- postoju dźwigów osobowych,
- niewłaściwego stanu czystości.
5. Kontrola nad utrzymaniem właściwego stanu sanitarno – porządkowego administrowanych budynków i terenów.
6. Udzielanie informacji w zakresie:
- regulaminu porządku domowego,
- korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku,
- bezpieczeństwa BHP i przeciwpożarowego.
7. Sporządzanie harmonogramu korzystania z pomieszczeń wspólnego użytku (suszarnie, wózkownie itp.).
8. Przyjmowanie i przekazywanie mieszkań spółdzielczych, zgodnie z obowiązującymi przepisami.
9. Umożliwienie obejrzenia mieszkań lub lokali użytkowych wystawionych do przetargu.
10. Zabezpieczanie mieszkań nie zasiedlonych przed bezprawnym zajęciem.
11. Kontrola usług świadczonych przez podmioty zewnętrzne w zakresie:
- wywozu śmieci,
- dostawy energii elektrycznej,
- dostawy energii cieplnej,
- dostawy wody,
- pracy dźwigów osobowych,
- AZART-u
- koszenia itp.
Kierownik ADS-u odpowiada za terminowe udzielanie odpowiedzi na korespondencję tradycyjną lub elektroniczną. Termin udzielenia odpowiedzi, zgodnie z postępowaniem wewnątrzspółdzielczym określonym w Statucie ZSM, wynosi:
- 1 miesiąc dla spraw zwykłych
- 2 miesiące w sprawach wymagających szczegółowego rozpatrzenia lub skomplikowanych
- 3 miesiące w sprawach wymagających rozpatrzenia przez Radę Nadzorczą ZSM.