Biuro Obsługi Klienta /BOK/ godziny otwarcia: poniedziałek od 9.00 do 17.00, od wtorku do piątku od 7.00 do 15.00 Znajduje się na parterze naszej Spółdzielni i jest podzielone na dwie sale operacyjne BOK I i BOK II.
W ramach BOK I funkcjonują:
1. Biuro Podawczo – Informacyjne, tel .: 32-277-72-52 osoba odpowiedzialna: Kierownik Działu Spraw Pracowniczych /DK/ mgr Maria Michalska
Do zakresu czynności Biura Podawczo-Informacyjnego w zakresie obsługi mieszkańca należy w szczególności:
Przyjmowanie wniosków, podań lub reklamacji oraz prowadzenie kalendarza spotkań w ramach poniedziałkowych interwencji u członków zarządu ZSM.
2. Dział Członkowsko-Lokalowy, tel.: 32-277-72-03 osoba odpowiedzialna: Kierownik Działu Członkowsko – Lokalowego /DM/ mgr Małgorzata Nowak - Hryniewicz
Do zakresu czynności Działu Członkowsko-Lokalowego w zakresie obsługi mieszkańca należy w szczególności:
1. Przyjmowanie w poczet członków ZSM, wydawanie deklaracji.
2. Informowanie o warunkach uzyskania prawa do lokali mieszkalnych bądź nabycia uprawnień do lokalu.
3. Załatwianie spraw związanych z ustaniem członkostwa w ZSM (rezygnacją) , sprzedażą lokalu, wypowiedzeniem, skreśleniem, wykreśleniem, wykluczeniem.
4. Wydawanie zaświadczeń o przysługującym prawie do lokalu.
5. Wydawanie zatwierdzonych przez Zarząd Spółdzielni umów i decyzji związanych z członkostwem w ZSM lub nabyciem prawa do lokalu.
6. Informowanie o organizowanych przetargach i zasadach ich przeprowadzania, w celu nabycia prawa do lokalu mieszkalnego.
7. Wydawanie wniosków, druków związanych z uzyskaniem członkostwa, jego ustaniem , nabyciem lub pozbawieniem prawa do lokalu.
8. Wydawanie zaświadczeń dla osób ubiegających się o uzyskanie prawa do lokalu ze środków pochodzących z kredytów bankowych.
9. Wydawanie zaświadczeń do przedłożenia w kancelarii notarialnej, banku.
BOK II to połączone działy:
►Rozliczeń Mediów
► Czynszów
Takie rozwiązanie pozwala naszym Mieszkańcom zaoszczędzić czas bo dzięki temu, w jednym miejscu Lokator otrzymuje kompleksową informację dotyczącą rozliczeń z tytułu wody, czynszu, centralnego ogrzewania, opłat za śmieci.
W ramach BOK II wyodrębniono 4 stanowiska rozliczeniowo-finansowe oraz kasę.
1. Obsługa rozliczeniowo-finansowa, tel.: 32-277-72-28, 32-277-72-09
osoba odpowiedzialna: Kierownik Działu Czynszów /EC/ mgr Natalia Szura
Do zadań obsługi rozliczeniowo-finansowej w zakresie obsługi mieszkańca należy w szczególności:
1. Udzielanie wszelkich informacji i wyjaśnień dotyczących zasad rozliczania kosztów związanych z utrzymaniem i eksploatacją nieruchomości, a w szczególności za wodę lub centralne ogrzewanie,
2. Udzielanie informacji o wysokości poszczególnych składników opłat, związanych z użytkowaniem lokalu,
3. Informowanie o saldzie należnych Spółdzielni opłat dla danego lokalu mieszkalnego, zaksięgowanych na indywidualnym koncie lokalu,
4. Wydawanie zaświadczeń związanych z regulowaniem należnych Spółdzielni opłat,
5. Pomoc w wypełnianiu wniosków oraz wydawanie dokumentów uprawniających do uzyskania dodatku mieszkaniowego,
6. Przyjmowanie reklamacji w zakresie rozliczeń finansowych za media i pozostałe składniki opłat.
3. Kasa, tel.: 32-277-72-06
godziny otwarcia: poniedziałek od 9.20do 16.00, od wtorku do piątku od 8.00 do 14.00
Przyjmowanie wpłat z tytułu opłat związanych z utrzymaniem i eksploatacją mieszkania lub wypłat środków należnych Lokatorom.